Support
Välkommen till Navets supportsida för kunder inom affärssystem.
Kontakta vår support
Öppna vårt supportprogram TeamViewer och följ de instruktioner du får från någon av våra medarbetare.
Skicka gärna in ditt ärende via mail! Du har då möjlighet att beskriva ditt ärende samt även bifoga en bild eller fil, som kan hjälpa oss i vår vidare hantering.
Mailadress: support@navet.se
Det går även bra att nå vår Support per telefon.
Tel: 0702-05 75 58
Vänligen notera att numret är till för affärssystemskunder som är i behov av support i systemrelaterade frågor – för övriga frågor till Navet hänvisar vi till växeln (042-16 90 30).
Öppettider vardagar kl. 08:00-17:00, lunchstängt 12:00-13:00
(avser centraleuropeisk tid).
Dag innan röd dag stänger supporten kl. 15:00.
Vi reserverar oss för att behöva hålla supporten stängd 2 kalenderdagar per år för internutbildning (aviseras 30 dagar innan).
Felsökning påbörjas inom högst 2 timmar (inom supportens öppettider).
Besök Navets Supportportal
Som befintlig kund hos oss kan ni logga och se era ärenden, skapa nya samt se driftstatus & nyheter.
Saknar ni inlogg? Kontakta oss på support@navet.se alt. 042-16 90 30