Navet rekryterar Ulrik Szokolay, specialist inom affärs- och varumärkesstrategier

Publicerat 2021-04-08

Navet rekryterar Ulrik Szokolay i en ny befattning som Senior Business Developer i Navet. Efterfrågan på Navets kvalificerade analystjänster ökar kraftigt och sedan vi etablerade vårt nordiska exklusiva partnerskap med Quilt.ai ser vi behovet av att ytterligare stärka vår rådgivningskompetens inom framtidsrelevanta affärsinsikter. Genom vår världsledande AI-baserade metodik gör vi det möjligt för våra kunder att i stor skala förstå sin marknad, konkurrenterna och målgrupperna.

– Med Ulrik får vi en erfaren och kompetent affärs- och varumärkesstrategisk kraft som adderar ny och värdefull kompetens till Navets totala erbjudande, säger Göran Hellström, Navets CEO.

– Navet är en välrenommerade och erfarna affärskonsulter i den nordiska marknaden och jag ser fram emot, att tillsammans med teamet inom NAVET Analytics, addera en varumärkes-strategisk dimension till Navets totala erbjudande i rollen som Senior Business Developer, säger Ulrik Szokolay.

Ulrik kommer senast ifrån en befattning som Vd och senior varumärkesstrategisk konsult på Brand Clinic i Helsingborg. Sammantaget besitter Ulrik drygt 25 års erfarenhet inom området med en lång rad av ledande varumärken inom ett flertal olika branscher bland referenserna. Genom åren har Ulrik även undervisat och varit anlitad som utbildare och föreläsare.

Ulrik har tillträtt tjänsten och utgår ifrån Navets kontor i Helsingborg.

Relaterade medarbetare

Nyhetsarkiv

sv_SE
en_GB sv_SE
Scroll to Top