042-16 90 30 info@navet.se
Select Page

Vår kvalitets- & kundstudie genom Regi ger högsta betyget någonsin!

Navet genomför regelbundet kvalitets- och kundstudier, NKI. Undersökningen sker tillsammans med Regi och visar hur Navets kunder upplever företaget och våra tjänster och hur utvecklingen förändras över tiden.

Årets resultat visar att företaget förbättrat sin NKI på samtliga 13 områden som mätts. I den senaste undersökningen som skedde 2013 uppnåddes ett samlat NKI på goda 7,62 på en 10 gradig skala. Årets mätning summerade i en NKI på 8,02.

Högst NKI uppnås på engagemang, strategisk kompetens, tillgänglighet, rådgivningsteamet och affärsnyttan.

Alla dessa områden är högprioriterade i vår vardag och det känns extra kul att vi får våra kunders respons på detta sättet, säger Göran Hellström.

Välkommen Margareta Svensson

Margareta Svensson har anställts inom vårt affärsområde Affärssystem som verksamhetskonsult och...

Tack till alla våra gäster!

Navet invigde våra nya lokalerna i Helsingborg den 27 januari 2011 med över 150 gäster. Det blev...

Välkommen Patrik Nordblad

Patrik Nordblad har anställts inom vårt affärsområde Affärssystem och kommer att utgå ifrån vårt...

Nya lokaler i Helsingborg

Nu flyttar vi vårt kontor i Helsingborg till nya moderna lokaler på Järnvägsgatan 11. Från vårt...