Nyheter

Vår kvalitets- & kundstudie genom Regi ger högsta betyget någonsin!

jun 16, 2016

Navet genomför regelbundet kvalitets- och kundstudier, NKI. Undersökningen sker tillsammans med Regi och visar hur Navets kunder upplever företaget och våra tjänster och hur utvecklingen förändras över tiden.

Årets resultat visar att företaget förbättrat sin NKI på samtliga 13 områden som mätts. I den senaste undersökningen som skedde 2013 uppnåddes ett samlat NKI på goda 7,62 på en 10 gradig skala. Årets mätning summerade i en NKI på 8,02.

Högst NKI uppnås på engagemang, strategisk kompetens, tillgänglighet, rådgivningsteamet och affärsnyttan.

Alla dessa områden är högprioriterade i vår vardag och det känns extra kul att vi får våra kunders respons på detta sättet, säger Göran Hellström.

Webinar: Tydlig och enkel rapportering med Power BI!

Webinar: Tydlig och enkel rapportering med Power BI!

Navet bjuder in till en presentation om hur man enkelt kan använda Power BI för att visa och hantera data. Under presentationen kommer vi att gå igenom de viktigaste stegen för att skapa effektiva och användbara datarapporter. Fokusområden: • Power BI funktioner: Vi...

Effektivisera din uthyrningsverksamhet med Business Central

Effektivisera din uthyrningsverksamhet med Business Central

Vill du maximera din verksamhets potential? Då får du inte missa vårt webinar där vi utforskar hur Business Central kraftfullt effektiviserar din uthyrningsverksamhet. Agenda: Om Business Central som affärssystem Tips kring hur du kan optimera dina affärsprocesser...

Smidig uthyrning och ekonomihantering med Business Central

Smidig uthyrning och ekonomihantering med Business Central

Smidig uthyrning och ekonomihantering med Business Central Med Microsoft Business Central kan du enkelt hantera uthyrning, ekonomi och övriga affärsprocesser i en och samma plattform. Här är ett steg-för-steg-exempel på hur processen kan se ut, från bokning till att...